Кредитор заводу пішов на зустріч українському підприємству, і за договором прощення боргу в листопаді минулого року списав 1,4 млрд. грн. Саме завдяки тому, що партнер з розумінням поставився до важкої ситуації, в якій знаходиться завод, був отриманий такий результат.
В останні роки вимушене падіння обсягів виробництва Запорізького автомобілебудівного заводу, викликане важкою ситуацією на ринку нових автомобілів, величезною кількістю евроблях і в цілому зниженням купівельної спроможності, а також постійна переоцінка інвестиційного кредитного портфеля призвели до того, що завод отримав понад 4 мільярди гривень збитків. Незважаючи на це, багаторічний партнер заводу зміг увійти в становище і з розумінням поставився до ситуації, в якій знаходиться в даний момент автовиробник, а також по достоїнству оцінив титанічні зусилля, які протягом багатьох років докладає колектив, менеджмент і акціонери, щоб зберегти завод і галузь як таку. Таким чином, банк зміг піти на списання більшої частини заборгованості Запорізького Автомобілебудівного Заводу, оскільки гривневий розмір кредитних зобов'язань неухильно зростав через безперервну девальвацію національної валюти.
У свою чергу, український автовиробник, який до певного часу залишався єдиним підприємством з повним циклом виробництва автомобілів, дуже розраховує і сподівається на аналогічне розуміння з боку інших кредиторів, особливо в особі державного «Укрексімбанку», який покликаний зберегти і надалі сприяти відновлення роботи колись могутньої автомобільної галузі, і конкретно, Запорізького Автомобілебудівного Заводу. Тільки завдяки збереженню і розвитку виробничого потенціалу, в якому саме машинобудування може стати фундаментом, можливе подальше економічне зростання країни.
Запорізький Автомобілебудівний Завод, що знаходиться в процесі санації, сподівається в результаті досягти фінансового оздоровлення і в майбутньому бути готовим до реалізації нових виробничих проектів, які створять додаткові робочі місця, а бюджети різних рівнів зможуть отримувати податкові відрахування.