6 вересня 2023 року – Sportage, популярний компактний позашляховик Kia, досяг важливої дати. З понад 7 мільйонами одиниць, проданих на сьогоднішній день у всьому світі, Sportage залишив свій слід в автомобільній промисловості як одна з найуспішніших моделей Kia – навіть ставши бестселером бренду з 2015 року. Модель має багату спадщину довжиною в 30 років і 5 поколінь. З моменту появи в 1993 році Sportage став синонімом інновацій, стилю, що захоплює, та видатних характеристик.
«Протягом 30 років і п’яти поколінь Sportage формула успіху цієї моделі дійсно залишалася незмінною», – говорить Александр Папапетропулос (Alexandre Papapetropoulos), директор з питань продуктового портфелю та ціноутворення Kia Europe. «Його безперервна досконалість на дорозі та виразна зовнішня привабливість захоплюють водіїв у всьому світі. На честь цієї культової моделі ми дуже раді запустити Ювілейну Версію Kia Sportage, яка виводить комфорт і стиль на новий рівень. Ця Версія свідчить про історію бренду, а також демонструє його майбутнє».
Більше комфорту, ще більше стилю: Anniversary Edition
Anniversary Edition буде представлена в Європі наприкінці вересня та поступово буде поширена на всі ринки. Вона принесе численні вдосконалення, які підвищать значну розкіш і привабливість моделі.
Високі глянцеві чорні контурні лінії на бічних вікнах і спойлері, а також нові декоративні вставки з темним хромованим покриттям спереду, ззаду та збоку створюють ще більш стильний вигляд і будуть представлені ексклюзивно в Ювілейній Версії.
Затемнене скло, спортивні 19-дюймові легкосплавні диски в глянцевому чорному кольорі та темні хромовані накладки також посилюють привабливість зовнішнього вигляду Sportage. Нарешті, Ювілейна Серія буде доступна в абсолютно новому кольорі під назвою Сильний Сірий (Wolf Grey). Інші доступні кольори кузова включають Deluxe White, Penta Metal, Wolf Gray і Experience Green.
Ретельно оброблені сидіння із замші та штучної шкіри в інтер’єрі забезпечують водієві і пасажирам відчуття високої якості. Так само, як передні сидіння з електроприводом, функції підігріву сидінь і керма, а також додаткове освітлення (moodlamp). Два 12,3-дюймові екрани та функції розумних клавіш завершують привабливий інтер’єр. Anniversary Edition пропонує новий спеціальний пакет кольорів інтер’єру Midnight Green, який також підкреслює преміум-клас в Sportage.
Подорож досконалості: п’ять поколінь Kia Sportage
У певному сенсі Anniversary Edition є вершиною тридцятирічного прогресу та інновацій моделі. Найперше покоління Kia Sportage було представлене в 1993 році, і з самого початку це була новаторська модель. Оскільки в Sportage був застосований інший підхід, ніж у більшості позашляховиків того часу, він зарекомендував себе як компактний позашляховик, який поєднував просторий салон традиційних позашляховиків зі спортивними ходовими характеристиками седана. Так, Sportage він став піонером у новому сегменті ринку як перший справді міський SUV.
У другому поколінні (2004) якість і безпека були пріоритетом. Поява сучасної монококової платформи сприяла великому успіху другого покоління, забезпечивши продаж більш ніж удвічі більше одиниць Sportage, ніж його попереднього покоління.
Після зосередження на досвіді водіння, якості та безпеці, в третьому поколінні Sportage (2010) акцент був зроблений на дизайн, що привернув особливу увагу завдяки представленню решітки Tiger Nose.
Після революції в дизайні четверте покоління моделі (2015) виділялося підвищеною зручністю та покращеними функціями безпеки. Були застосовані новітні передові системи допомоги водієві (ADAS). Водночас завдяки застосуванню зменшених двигунів Sportage зміг розширити свою клієнтську базу в сегменті C-SUV. Починаючи з цього покоління, Sportage залишається бестселлером Kia.
Sportage п’ятого покоління (2021) вийшов зі збільшенням пропорцій позашляховика середнього розміру та з новим покращенням своїх вже значних функцій безпеки, представивши мультиструктурний кузов. У той же час кросовер став ще більш візуально привабливим завдяки застосуванню філософії дизайну Kia «поєднання протилежностей» («Opposites United»), яка ще більше вдосконалила привабливий зовнішній вигляд Sportage. Застосування додаткових електрифікованих варіантів (наприклад, гібрид і електро-гібрид, що підключається до мережі на додаток до раніше представленого «м’якого» гібриду) отримало широке визнання та допомогло продовжити спадщину Sportage в сфері інновацій та прогресу.
Продовжуємо рух: ніколи не зупиняємося на досягнутому
Так, цією спадщиною можна пишатися, але Kia та Sportage і не думають «спочивати на лаврах». Ювілейна версія вшановує та відзначає спадщину Sportage, в той же час зосереджується на ще яскравішому електрифікованому майбутньому бренду вже зараз, метою якого є перехід до статусу постачальника екологічних рішень для мобільності.
Завдяки перевіреному досвіду редизайну, вдосконалення та застосування нового, Sportage став втіленням нового бренду Kia. Це потужна демонстрація того, що можливо завдяки відданості розвитку нового досвіду і пригод у дорозі, що надихають.
_________
Kia Європа
Kia Europe — це європейський підрозділ продажу і виробництва корпорації Kia — глобального бренду мобільності, який створює інноваційні, новаторські та провідні рішення екологічної мобільності для споживачів, спільнот і суспільств у всьому світі. Як постачальник рішень для стійкої мобільності, Kia очолює популяризацію електрифікованих і акумуляторних електромобілів і створює все більший спектр мобільних послуг, заохочуючи людей у всьому світі випробовувати найкращі способи пересування. Штаб-квартира Kia Europe, розташована у Франкфурті, Німеччина, налічує понад 5500 співробітників із 37 національностей на 39 ринках Європи та Кавказу. Він також контролює європейське виробництво на сучасному підприємстві компанії в Жиліні, Словаччина. Інноваційні продукти Kia продовжують отримувати велике визнання, зокрема електромобіль EV6 на акумуляторі став першим корейським автомобілем, який отримав звання «Автомобіль року в Європі» у 2022 році. Додаткову інформацію можна знайти тут: www.press.kia.com
«ФАЛЬКОН-АВТО» - офіційний дистриб’ютор Кіа в Україні.
Входить до складу компаній Корпорації «УКРАВТО». Понад 14 років забезпечує лідерство бренду Kia на ринку нових легкових автомобілів України. Складовими успіху компанії та лідерства Кіа в Україні є ретельне врахування вподобань українських споживачів в плануванні поставок автомобілів, виведення на ринок інноваційних моделей та рішень Kia, забезпечення постійної наявності автомобілів в автосалонах та можливостей фінансування покупок (програми кредитування від Банків, лізинг), високий рівень обслуговування згідно з корпоративними стандартами Кіа, освітні програми для персоналу дилерів. Офіційна дилерська мережа «ФАЛЬКОН-АВТО» є однією з найбільших в Україні. Додаткову інформацію можна отримати pr@falconauto.com.ua