08.01

Kia представляє новий логотип і слоган світового бренду!

6 січня 2021 року - Kia представила свій новий корпоративний логотип і слоган свого світового бренду, які символізують сміливе перетворення автовиробника і зовсім нове призначення. Введення нового логотипу відображає прагнення Kia зайняти лідируюче становище в індустрії в майбутньому, переосмисливши практично всі аспекти свого бізнесу.

 

Логотип є символом нового призначення бренду Kia і тих цінностей, які він обіцяє запропонувати клієнтам за допомогою майбутніх продуктів і послуг, а також досвіду, який вони можуть отримати завдяки цьому. Ритмічна, безперервна лінія логотипу передає прагнення Kia приносити моменти натхнення, а симетрія демонструє впевненість в собі. Висхідні жести логотипу уособлюють зростаючі амбіції Kia щодо бренду.

Новий логотип Kia уособлює прагнення компанії стати іконою змін та інновацій, - сказав Сон Хо-Санг, президент і генеральний директор Kia. Автомобільна промисловість переживає період швидких перетворень, і Kia активно формує і адаптується до цих змін. Наш новий логотип уособлює наше прагнення надихати клієнтів на розвиток їх потреб в мобільності, а наших співробітників - на вирішення проблем, з якими ми стикаємося .

Новий логотип був представлений під час рекордного піротехнічного шоу в небі над Інчхон, Корея. В ході заходу 303 дрона запустили сотні феєрверків у синхронізованій художній експозиції, запалюючи і святкуючи новий початок Kia. Ця подія встановило новий світовий рекорд Гіннеса за одночасного запуску феєрверків більшістю безпілотних літальних апаратів (БПЛА). Сліпучу експозицію можна побачити на каналі Kia Global YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=s61_IsjqLzc

Нова мета і стратегія бренду буде розкрита 15 січня.

На додаток до зовсім нового логотипу, Kia представила свій новий слоган бренду "Movement that inspires" (Рух, який надихає). Детальна інформація про нову стратегію бренду Kia, в тому числі про цілі і філософії бренду, а також про його застосування в майбутньому лінійці продуктів Kia, буде представлена ​​в ході цифрового заходу, який відбудеться 15 січня. Захід можна подивитися на каналі Kia Global YouTube.

Запуск нового логотипу пов'язаний з оголошенням довгострокової бізнес-стратегії Kia 'Plan S' на 2020 рік. Відповідно до Плану S Kia, серед інших цілей, прагне зайняти лідируючу позицію на світовому автомобільному ринку. Основна увага при цьому приділяється популяризації електромобілів і впровадження широкого спектру послуг із забезпечення мобільності з урахуванням потреб і смаків споживачів та місцевих ринків.