Компанія «АвтоКапітал», офіційний дистриб’ютор Mercedes-Benz в Україні (Корпорація УкрАВТО), повідомляє про відкриття нового цифрового простору для шанувальників G-Класу в усьому світі – G-Class Private Lounge. Тепер усі «G»-поціновувачі можуть ділитися своїм цікавим досвідом один з одним у одному місці. Новий digital-простір дозволяє дізнатися про все, що пов'язане із культовим позашляховиком, а також дає можливість зв'язатися з експертами з G-Класу та отримувати запрошення на ексклюзивні заходи.
G-Class Private Lounge – це цифрова спільнота власників G-Класу, клієнтів та шанувальників моделі з усього світу. Це центр усього, що визначає перевагу G-Класу протягом десятиліть: безмежна свобода, виразна пристрасть та незабутні пригоди на асфальті чи далеко від звичних доріг. Private Lounge пропонує ексклюзивний контент про культовий позашляховик — від останніх новин до незвичайних історій, довідкової інформації, інтерв'ю, запрошень на унікальні події та дискусійного майданчика.
«Щоб перенести дух G-Класу з G-Class Experience Centre у цифровий простір, ми заснували G-Class Private Lounge», — говорить Еммеріх Шиллер, генеральний директор Mercedes-Benz G GmbH і керівник відділу продуктів для позашляховиків у Mercedes-Benz AG. «Ми хочемо запропонувати власникам G-Класу, потенційним покупцям та шанувальникам нашого культового позашляховика ексклюзивний простір для обміну захопленнями та ідеями. Таким чином, ми створюємо емоційний цифровий світ навколо G-Класу, тим самим зміцнюючи відданість бренду».
Навіть без реєстрації відвідувачі G-Class Private Lounge можуть поринути у світ культового автомобіля та дізнатися про останні новини. Всі, хто реєструється, створюючи Mercedes me ID з адресою своєї електронної пошти – безкоштовно та без зобов'язань – отримують доступ до ексклюзивного контенту. В даний час це, наприклад, історії про захоплюючі експедиції, ефектні унікальні моделі або про екстраординарних власників G-Класу. Також є інтерв'ю з Робертом Лісником, керівником відділу дизайну екстер'єру концепт-кара EQG та інформація про проєкт NF-G Challenge, у якому беруть участь п'ять міжнародних художників NFT, які наново переосмислюють у своїх роботах культовий G-Клас.
Зареєстровані користувачі також мають доступ до таких матеріалів, як візуальні та графічні заставки, рінгтони та фотофільтри від обраних фотографів, щоб вивести свої власні фотографії G-Класу на новий рівень. Учасники можуть також користуватися пріоритетним бронюванням позашляхових та лайфстайл-заходів. Власники G-Класу, які зареєструють ідентифікаційний номер автомобіля у своєму профілі, отримають доступ до спеціального форуму G-Class Private Lounge. Тут вони можуть обмінюватися інформацією один з одним та зв'язуватися з командою Mercedes-Benz G-Class Private Lounge.